At the bottom of everything.

Jag sitter och gör en header, gör precis som man ska enligt beskrivningen, kollar på förhandsvisningen, den kommer upp, men när jag ska kolla på min blogg, jo finns det någon header där eller? Svar; nej. Fan vad trött jag blir och varför är allt på blogg.se så jävla krångligt, med alla koder. Jag hatar att säga detta, men jag saknar Devotes enkla och lätta design där man slapp alla koder och skit. Jag menar, min visningsbild har inte ens kommit upp? Och fan vad jag älskar att klaga!

Jag blir iallafall glad av att kolla ner på mina fötter och mötas av ett par vackra skor som jag egentligen ska få i julklapp (ena skon iallafall). Bilder kanske kommer, who knows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0