The year went by..

Här kommer lite av det bästa från detta året!

Jag och Fanny spenderade en underbar vecka på Fuerteventura i slutet av Mars.
M&F

Våren kom och jag flyttade, jag vet inte om jag ser det som en bra sak. Men det är värt att nämnas.

Jag och Fanny åkte en varm dag till finafinafina Göteborg, där jag bla. köpte toppen/klänningen, vad man än vill kalla det som var väldigt eftertraktad. Jag gillar den bättre som kjol.
gjh jhkh

Sommaren kom och min syster tog studenten, dock har jag inga visningsbara bilder  förutom denna.

gjh

Jag slutade 9an i en orange klänning.
dfh

I juli åkte jag runt mycket,
Först Tjörn med Sanna
solnedgång
gjgh
gy

Sen Mallorca med min familj
gjhg fyhj

Och sist kände jag på campinglivet på Öland med några fina vänner
yiuy
fgfd
jgh

De dagarna jag inte var iväg så jobbade jag mest och annar så var jag väldigt tråkig och gick mest klädd såhär
fhgf

Det andra halvåret kommer seeeen!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

jo ja vet ..

2008-12-30 @ 19:53:37
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder!

2008-12-30 @ 23:34:03
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0