No one gives a damn about her hair

Idag är det första advent, alla firar och är mysiga. Jag firar att det är en månad kvar till Nyår! Och jag längtar längtar längtar. Det finns en sån stämning över nyår, mycket bättre än julafton. På julafton sitter man bara och äter sig tjock, försöker vara trevlig hela dagen så man inte får kommentaren "det är jul, då måste man vara snäll. Ät en till pepparkaka". Nej jag kan inte acosiera julen till någon mysig helg, jag menar det snöar inte ens längre! Och man blir inte så speciellt glad för julklapparna heller, det är bara en helt vanlig dag fast man äter, kollar på tv tillsammans och får paket. Men på nyår är alla förväntansfulla och alla hoppas på ett bättre år, dock blir det aldrig bättre, jag känner att jag håller fast vid teorin att allt är bättre ju yngre man är. Men det är spännande att inte veta vad som kommer att hända i framtiden det närmaste året. Varje nytt år har alla en chans att starta om på nytt. Det är fint, alla kommer på dumma nyårslöften som de ändå inte håller eller är för fulla för att komma ihåg, men ändå. Alla är glada. Jag hade ett väldigt fint nyår förra året, det bästa faktiskt.
tyhfg

Kommentarer
Postat av: fanny

åh, vårt förra nyår var bäst. svårslaget!

2008-11-30 @ 21:01:45
URL: http://thisfanny.blogg.se/
Postat av: Concordia

Jag älskar både jul och nyår, men jo, jul kan vara lite störig, ibland.

2008-12-02 @ 20:42:07
URL: http://emira.blogg.se/
Postat av: Lollo

häftig bild! jag längtar också till nyår!

2008-12-02 @ 23:05:26
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0