You promise me everything

Oj, vilken jobbig dag det blev. Både psykiskt och fysiskt. Mitt humör har varit upp och ner hela dagen. Nu är det nere som fan av diverse orsaker och händelser. Men jag hade faktiskt en fin dag i Malmö, trots allt. Och jag shoppade lite fint också. Och jag har sån beslutsångest så att det gör ont gällande en väska, ack. Jag lägger upp bilder på den imorgon och på vad jag köpte.
För nu ska jag lägga mig under täcket, titt på oc och inte göra något annat. Ha en fin kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Sanna

I miss you, vi måste ta en sväng på stan snart och prata som bara vi kan. Det var längesen sist.

2008-10-28 @ 22:38:47
URL: http://sannainngul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0