Wake me up when you come to bed

Egentligen får jag panik när jag säger sådant här och måste ta i trä, men detta året verkar bli perfekt!
Och nu ska jag sova och drömma lite om min väska. Jag har fortfarande inte förstått att jag har en Mulberry i min ägo. Och jag har lyssnat på klippet från The voice,  jag hatar att höra mig själv i sådana sammanhang och jag är seriöst helt mållös, jag kunde inte säga någonting vettigt.

Och denna låt ska jag somna in till, då det endast är 20 dagar tills jag far till Stockholm och ser dem live, underbart! 

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Felicia Marthe

Vilke fin header, hoppas du får en fin kväll! :)

2009-02-04 @ 21:17:31
URL: http://feliciamarthes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0