No sleeping at night..

Jag har fått en dålig (o)vana att lägga mig extremt sent på kvällarna, sen sover jag ca 5 timmar och går sedan upp igen. Måste sluta med detta, ungefär genast. Annars så tror jag inte att jag kommer hålla så länge till. Jag behöver skönhetssömn.
Dagen har jag ägnat åt att äta alldeles för mycket Ben & Jerrys och kollat på filmer som Love Actually och Pineapple express. Den sistnämnda rekomenderas om du har sjuk humor, för den uppskattas verkligen inte av alla. Här är trailer för er som inte sett den.

Nu ska jag försöka dra mig till sängen, alarmet står trots allt på 05.50. God natt!

Kommentarer
Postat av: Johanna.

ha en fin kväll!

2009-01-30 @ 22:21:12
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0