The weekend.

Helgen har varit fin och hektiskt. Det blev ingen dans i min fransklänning i fredags, mycket ändrade planer. Men det blev bra i alla fall! Igår kollade jag på film med kära vänner och åt lite för mycket godis. Och idag började dagen med att jag fick en resa till Cypern i sommar, alltså hinner jag med utlandet två gånger i sommar! Och sedan började den efterlängtade dansen igen! Först ut, ragga, love it!

Jag insåg nyss att jag har matteprov imorgon, att jag inte kan någonting och att klockan är halv 12.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Låter som en bra helg trots att det inte blev någon dans :)

2009-01-26 @ 19:02:55
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0