But he talks like a gentleman

Jag är sjuk och jag har tänkt. För är man sjuk så har man tid att tänka och tid att ha Sex and the city maraton utan att få dåligt samvete.
Min tanke är iallafall, om jag bara fick lyssna på en låt, i resten av mitt liv. Vilken låt skulle jag då välja? Efter lite övervägande bestämde jag mig, låten nedan, jag skulle leva ett lyckligt liv om jag bara fick lyssna på den låten, jag lovar. Även om det är en skrämmande tanke.




When you were young- The killers, självklart!

Några andra förslag på låtar som varar en livstid?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är faktiskt en sjukt bra låt. Hemska tankle dock att bara få lyssna på en endaste l¨t resten utav livet.

Jag skulle nog tagit Rolling Stones-gimme shelter

2008-12-28 @ 23:43:33
URL: http://coffeechic.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha ja eller hur! helt sjukt,

2008-12-29 @ 16:41:28
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0