The year went by volume 2..

Andra halvåret. Mitt liv ändrades rätt mycket under denna delen av året. Det började med att min syster flyttade ner till Malmö. Och Fanny flyttade in.
fhh

Jag började gymnasiet i en klass som kom att bli väldigt fin


Jag fyllde år och firade dagen med thai mat och Ben&Jerrys

Det blev väldigt mycket höst, löven föll och vi tog kort
ghj  hj

Monki öppnade i Växjö vilket var bra för min garderob och mindre bra för min plånbok
gjh

Fester hann jag med självklart, vissa var väldigt bra, vissa spårade ur.
hk gfh

Och jag har ingenting mer att säga om detta år, inte i bildväg i alla fall. Det har varit upp och ner.
Och jag hoppas på att 2009 blir brabrabra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0