rimmar vi så simmar vi

Lördag kväll och jag och fanny orkade inte åka på fest. Istället stannade vi hemma och underhöll oss själva med att rimma fram våra meningar, senare somnade vi till Madagaskar, värre saker har väl hänt en lördagskväll.
Våra rim fortsatte på msn ikväll;

fanny säger: det kan du ha rätt i min vän, nu måste jag rimma på sven eller än
Mariel säger: sven var ett välanvänt ord igår, fy vad jag har ont i mina tår
fanny säger: det användes flitigt, men det är så jävla skitigt
Mariel säger: finns det iget annat ord än sven, jag vill ju gärna kalla dig min vän
fanny säger: om du vill kalla mig vän, så kan du ju göra det sen
Mariel säger: ok nu ska jag sluta med fina ordet som börjar på v, kanske gå och göra mig en kopp te?
fanny säger: jag sitter redan här med en, gå du och hämta en du med min vän

Dagens i-landsproblem; komma på ett bra rim på vän.

Kommentarer
Postat av: elin.e

sv: topshop

2008-11-17 @ 20:47:17
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: fantan

hahahahahahahahah vi är bäst.

2008-11-18 @ 19:12:46
URL: http://thisfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0