bought us a cottage near the countryside

Idag är det första officiella lovdagen, hurray! Fast jag har så ont efter dansen igår så jag kan knappt röra mig, vi töjde så mycket, tror att yttre sidan på benen ska gå sönder om jag böjer mig. Jag är sjukt rastlös..

Anyway, idag fann jag nya H&M katalogen i brevlådan. Det var inget att hurra över iallafall. Det är samma plagg varje säsong och varje gång hoppas jag och blir lika besviken. Det enda jag hittade var skor, i mängder! Jag vill ha alla, seriöst. Fina skor med höga klackar som kommer göra mina fötter ledsna, men det är ett senare bekymmer!

Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa

Svar: Ja! Jag har nog mycket kärlek inom mig som jag bara vill kasta ut mot alla! :)

2008-10-27 @ 15:57:21
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nä, inte märkena i sig, men om jag väljer ut vissa plagg och mixar dom så kan man få ihop vilken stil som helst. :)



H&M's nya skokollektion är verkligen ursnygg :)Feet-killers, men snygga!

2008-10-27 @ 19:37:32
URL: http://sofiasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0