En jobbig sysselsättning

Någonting som jag verkligen avskyr är TV-shop. Med deras tillgjorda röster och upprepningar, allt är ju så jävla fake. Ändå så ligger jag här hemma och kan inte slita mig från det. På hela fem kanaler visas TV-shop och jag hoppar glatt runt bland dem, trots mitt hat.
Hur kan de provocera mig så mycket? Och varför sitter jag med min telefon i högsta hugg, redo att ringa när som helst. Varför vill jag helt plötsligt köpa en exlusiv Elvisbox med en massa material, dokument och dvder. Jag lyssnar inte ens på Elvis? Och när skulle jag behöva en vattenmopp? Aldrig! Jag städar inte ens, ändå vill jag ha den.
Och såhär fortsätter det, varje ny produkt vill jag ha. Vad händer med mig egentligen?
Jag hatar TV-shop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0